Kalas

idag bär det av på kalas för att fira en liten kusin till emina. ska först ut på storheden och leta present och sedan blir det kalas där vi skulle bli bjudna på middag. trevligt!

natten med emina var tjorvig. hon ville inte alls somna om! inte ens tillsammans med oss i vår säng. martin somnade och jag var vaken med emina till in på natten. efter många om och men somnade hon men har sparkats och farit runt som en virvelvind hela natten.
imorse fick jag sovmorgon och sov till strax efter tio! det var underbart!
nu är jag pigg höll jag på att säga, men jag känner mig inte helt hundra. håller kanske på att bli sjuk. usch!
hoppas jag klarar mig!

nu ska jag busa med mina två som sitter här i soffan med mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar