Musiktips!

nu var det alldeles för länge sen jag tipsade om lite skön musik. och jag som har sååå mycket att rekomendera! jag läskar musik så mycket att det är sjukt så varför inte dela med sig??

min topp 5 lista just nu:

In flames - The mirrors truth
Negative - Wont let go
Papa Roach - Last resort
Poets of the fall - The ultimate fling
Alter bridge - Ties that bind

enbart rock. är inne i en sån period nu!

ENJOY!

PS jossi och jennifer tror ni skulle gilla dessa..och robban också! (en del av de iaf) DS


Kommentarer
maria

okej, jo du kan ju säga vad som händer =) jag har inte helt bestämt mig ;) är ju som rätt så blyg, haha. men henrik gick det då bra för =)

2008-05-08 @ 18:44:48
URL: http://lillknodden07.blogg.se
maria

jävlarns vad snyggt du har fått det här då!!! =) hehe, men samma här då. efter ett par cider så är jag inte så blyg längre. hehe. ahaa, okej, ja henne är jag inte så rädd för ;) haha. blir ni bara tjejer eller?

2008-05-08 @ 21:33:37
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Sandra

Vad fint du har gjort! :-)

2008-05-08 @ 22:20:31
URL: http://sandrasdagar.blogg.se
maria

ja, man är så jäkla maktlös när man är separerad. jag kan göra allt för att få moa att må bra hos oss. men tiden hon är hos pappa kan jag ju inte kontrollera för fem öre. jag får bara ta emot en ledsen flick då hon kommer hem och försöka göra allt så bra som möjligt och sen förstörs det igen då hon åker dit nästa gång. det är förjävligt! :(

verkar då tyvärr inte bli att jag kommer. jag är inte så där jätte sugen på att ha barnvakt igen, (hade ju det på valborg) och nu har lars frågat henrik om vi ska komma, och eftersom det är henriks kompisar så känns det fel om JAG skulle åka och inte han =) men har iaf sagt att han jätte gärna får åka, så kanske han kommer. men det lät tveksamt, inte kan ju han åka utan mig =/ blir lite galen på att han är sån! men som sagt, känns lite galet även om han tycker att jag ska åka!

2008-05-09 @ 08:30:30
URL: http://lillknodden07.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback