ps. i love you

jag upptäckte just att det kommit en film baserad på boken ps. i love you!!!
ååhh!! bland de bästa böcker jag någonsin läst måste jag säga. kanske för att jag själv förlorat någon, men inte bara. har ni läst den? eller sett filmen? hittar den tyvärr inte på dc....

handlar om en kvinna som förlorar sin man i sjukdom. efter hand död upptäcker hon att han lämnat 10 meddelanden till henne som kommer eftersom med posten. 1 i månaden tror jag? dessa ska hjälpa henne med sorgen och att starta om på nytt..
varje meddelande avslutas med : ps. i love you

usch, jag får rysningar när jag tänker på den. så sorglig men så vacker!

har ni inte läst den så gör det!!


Kommentarer
Cilla

grymt kul, jag har det hemma i ljudboksform faktiskt, har tagit mig genom mer än halva... den är GRYM!!!

2008-05-04 @ 09:12:00
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar