Regnmys

ja faktiskt. trots att jag älskar när solen tittar fram, att vara ute hela dagarna, grilla och få färg så känns det idag ganska skönt att det regnar. då får man vara inomhus med gott samvete och mysa.

idag kommer sassa hit. ska gå på promenad. dock känns det inte allt för upphetsande. regnet gjorde inte så mycket, men blåsten. är i princip storm här...men det ska nog gå det också.
har kira hemma med oss idag och hon kan allt behöva en promenad hon också.

igår var supermysigt med jennifer. hämtade upp henne kring tolv. for på barnens hus och köpte en solhatt till emina. skulle köpa solskyddsfaktor också men det fanns ingen.
for vidare hem till oss och satt ute så länge vädret var bra. när emina sen skulle vila slog jag och jennifer på en film. Stomp the yard. grymt bra film! och att Chris Brown var med gjorde inte saken sämre. gosh! känner mig som en fjortonåring, men han har nått den mannen. =)
myste på här hemma och for och köpte mat från max (gi-mål för min del, men jag hade kunnat döda för jensans pommes) och kring sju skjutsade jag hem henne och hämtade upp M från jobbet.

emina var tjorvig och ville inte sova på kvällen. somnade nog inte förrän kring 23. men glad var hon i alla fall! skrattade åt allt övertrött som hon var.
trots detta vaknade hon klockan sex imorse, men snart ska vi slänga oss i snarklådan igen och vila.
lovely!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar