Shopping

blir nog inget stan idag. eller det beror på. om jossi hör av sig när hon vaknar och vill gå på stan då går jag med henne men annars tar jag det nog till veckan.
familjen våran hade tnkt fara ut till storheden så fort de öppnar och se om vi kan hitta mörkläggningsgardin till eminas rum och kanske en låda till stolsdynorna utomhus. för just nu ligger de inne i vardagsrummet och skräpar! vi får se vad vi hittar, de brukar vara så himla dyra!

sedan blir det storhandling också! det ekar tomt i kylen så nu ska det fyllas på ordentligt. och tro det eller ej men jag  älskar  att stohandla!

nu ska jag fortsätta städa lite. har hunnit byta gardiner i vardagsrummet nu till vita spets och det blev såå fint!
kanske man skulle byta i köket också?


Kommentarer
Cilla

299 kr på rusta för en låda

2008-05-17 @ 11:01:33
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar