SNART!!

på några timmar ska vi fara och hämta martin!! kring halv två skulle han landa och då ska vi stå där och vänta på honom. jag längtar så!! och emina också, det märker jag på henne.

har vart en tjorvig natt igen och var sjukligt trött kring sju när emina ville stiga upp, men så fort vi kom upp ur sängen och jag kikade ut och såg en klarblå himmel vände det såklart och jag blev överlycklig. tänk så mycket vädret kan göra!

igår var mysigt!
efter att jag skjutsat hem tjejerna och emina somnat satte vi oss ner ute på altanen och jag sarah och jag njöt av en cider! jag hade varit sååå uppstressad och stirrig hela dagen och emina hade haft en riktigt dålig dag så det var underbart att sätta sig ner och bara ta hand om sig själv!
blev några cider och en hel del kräfttoasts(mini) och såklart eurovision.  men vilken besvikelse att det gick så dåligt för sverige som ändå var favorittippade. och herregud!! hur mycket jag än avgudar björn gustafsson så skämdes jag ögon och öron ur mig när han skulle ge sveriges poäng. okej, vi i sverige fattar ju men resten av världen måste ju tro vi är knäppast!! =)

nu ska jag göra mig och emina iordning och sedan ska vi ta racerbilen och bege oss ut mot hertsön och hälsa på inger! måste göra något känner jag. vill inte sitta inne en dag som denna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar