Solad

har varit iväg en sväng och solat ikväll. det var superskönt! färg i ansiktet har jag fått tidigare under dagarna utomhus, men resten av kroppen behövde också få lite färg.

när jag kom hem var svärmor med sambo här och hälsade på. sett Så ska det låta, druckit kaffe och fikat snickerskaka. ångest för det då jag inte promenerat något idag...menmen, jag ser det som helg nu när M varit hemma, och den riktiga helgen får jag hålla mig ifrån onyttigheterna.

nu ska jag hoppa in i duschen, sedan blir det filmmys.
ska nog upp tidigt imorgon och skjutsa M till jobbet så jag och emina kan ha bilen.
i och för sig är nog emina ändå vaken den tiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar