Sorry!

ledsen för dåliga uppdateringar härifrån. har helt enkelt inte haft någon blogglust! men det ska det ändras på nu!

just nu sitter emina på en stolsdyna på golvet och leker och kikar på tv och jag har suttit och försökt hitta en bikini. jag har hittat en på hm nu men just nu tillåter inte ekonomin och helst hade jag velat prova den innan så jag får vänta tills lönen kommer och prova i stan.
vill ha antingen en helsvart en ceriserosa eller en blommig. hittade både en rosa och en blommig. vad tycks?


image1042  image1043

är även på jakt efter en jeansjacka, en jeansskjorta och en rödvitrutig skjortklänning. dock verkar det svårt att hitta denna klänning. jackan och skjortan ska jag hitta på tradera när lönen kommit.
känns som några måsten i sommar.

även ett par vita tygskor och ett par väldigt enkla svarta ballerinas står på önskelistan.

vad är era måsten inför sommaren?


Kommentarer
Cilla

den blommiga var GRYM!!!

Mitt enda måste i sommar är en snygg bränna, men det lär inte ske tyvärr, blir oftast bara röd...

2008-05-14 @ 09:51:28
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/
Frida

Hej! kan tipsa dig om att kika på www.deval.se... dom har en jättefin röd/vit rutig skjortklänning =)

2008-05-15 @ 19:15:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar