Stan

idag har jag och emina varit på vift hela dagen!
började med att fara och halsa på eminas gammelmormor på bergnaset , sedan vidare till stan och träffa sassa för lite shopping. eller det var mest sassa som shoppade.
dock köpte jag ett AAfodral (kopia) från gina tricot som jag nog ska ha på lördag samt svarta tunna strumpbyxor! till detta ska jag nog ha mina svarta pumps.
svart från topp till tå, men stilrent.

får se vilka vi blir. kanske bara jag och sassa, men det blir bra det med! fast självklart hade det varit roligt med mer folk...men det får bli en annan gång. fast jag håller fortfarande tummarna att boman ska haka på!

efter stan for vi och handlade på porsön och sedan hämtade vi upp M som slutat jobbet. hem och lagade mat badat tillsammans allihopa och myst. skönt att få ha sin sambo hemma lite. så mycket som han har jobbat på senaste blir det perfekt med lite egentid tillsammans med emina på lördag!

nu ska jag hoppa ner i snarklådan och hoppas på att emina sover bra inatt!
sov sött!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar