Strulig natt (igen)

som jag sagt tidigare har emian strulat mycket på nätterna på senaste tiden. hon sover i eget rum sen en tid tillbaka och till att börja med har de gått hur bra som helst. men så för ett par veckor sedan har hon börjat vakna varje natt och varit helt otröstlig. det har gått över när hon fått komma till vår säng.
jag pratade med bm om detta och hon trodde det kunde bero på mardrömmar då emina är så tidig med allt och så aktiv. men nu har det blivit ännu värre. hon blir alldeles galet ledsen när man ska lägga henne i hennes rum på kvällarna. i våran säng går det jättebra att natta henne, men så fort man bara kommer i närheten av hennes rum börjar hon snyfta.

så igår lyfte jag över hennes säng till vårt rum igen. får se om det går bättre. hon vaknade inatt igen. dock inte ledsen. men pigg. klockan fyra ville emina kliva upp. till slut kring fem gick jag upp och gjorde en välling och hämtade en ren blöja. den hjälpte!
efter det sov hon till klockan åtta!!

vi får se hur det går inatt.

snart kommer boman hit. var tänkt att vi skulle gå på promenad men jag blev slö och frusen.
är så kallt härinne så det är inte klokt! M fick höja värmen imorse då det bara var 20 grader inomhus men det tar ju ett tag innan det händer något.
så istället blir det kaffe och surr. emina vilar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar