The day!

ikväll ska jag ju då tatuera mig! herregud vad nervös jag är! förstår inte varför eftersom jag gjort detta ett antal gånger, men man glömmer ju. jag hoppas att den blir fin!

vet inte riktigt vad jag och emina ska hitta på idag. skulle behöva fara och köpa kattmat men det kändes onödigt att fara till stan för det när vi inte har ngt annat att göra. tror M får fixa det efter jobbet idag.
kanske vi tar en tur ut till boman och lars och hälsar på om hon ska vara hemma. blir ju galen om vi bara ska sitta hemma hela dagen.
har en del måsten, som att organisera om i lite lådor, men det kändes mindre roligt att ta itu med. får se vad det blir.


Kommentarer
Cilla

Oooh, spännande!!
Du får fota så fort du kan... =)

2008-05-28 @ 15:23:57
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/
Anna

Cilla: det ska jag absolut göra!men det blir nog inte förrän imorgon i och med att plasten ska sitta ett tag=) men det kommer!=)

2008-05-28 @ 16:35:03
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar