Utmaning!

nu utamanar jag alla er som läser att svara på dessa frågor! skriv en kommentar i inlägget så jag vet vilka som svarat så jag kan tjuvkika=)

1. Hur lång är du? 160cm kort
2. Vad vill du bli när du bli stor? Jag har redan blivit det jag vill bli. Mamma! karriärsmässigt vet jag inte. älskar att skriva så tex krönikör hade inte vart helt fel . annars trivs jag rätt bra som kundmottagare som jag är nu.
3. Vad pluggar du?Ingenting
4. Har du långt hår? Nej
5. Vilken hårfärg har du ? Svart och jag älskar det!
6. Sminkar du dig? Ja
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Svarta
8. Har du kysst någon idag? Ja imorse fick jag underbara pussar i alla fall.

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop? Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Det tänker jag inte svara på

4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Medans hon levde: Jag älskar dig! Igår: jag saknar dig!
5. Hur många ställen har du bott på? åh herregud! massor! men städer: luleå, stockholm. gävle.
6. Vilken i din familj stör du dig mest på? Censur
7. Vilken familjemedlem är snällast? Kan jag inte svara på
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Idag när jag var på stan med jossi

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? Idag när boman kom förbi på förmiddagen
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? vet inte?
3. Har du kysst nån kompis? Ja
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Ja
5. Vem har du varit kompis med längst ? Boman, sen andra klass
6. Vem känner dig bäst? Boman tror jag

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Kan man verkligen HATA en tröja? men ja jag skulle kunna säga om jag tyckte att en tröja vad ful i alla fall om hon/han frågade.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? Till mamma kunde jag det, absolut
2. Klä dig annorlunda? Svårt att definera annorlunda så jag vet inte. ibland kanske. jag klär mig nog inte direkt som mina vänner och bekanta i alla fall
3. Vara dig själv? Ja.
'4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja men det är ju aldrig speciellt kul.
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Haha ja
6. Pierca dig? Ja, jag har ju några
7. Ha sex på offentlig plats?Ja
8. Vara omogen? Ja
9. Äta småkryp? nej men huvva!

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast? Idag
2. När var du på semester senast? förrförra sommaren om det r utomlands som räknas? 
3. Vilken färg är det på din tandborste? vit och grön
4. Är ditt hår tråkigt? ibland känns det så! fast jag älskar ändå min frisyr
5. Vem såg dig naken senast ? Martin
6. Hur ofta duschar du? Varje dag.
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll?ingen aning


Kommentarer
maria

jag har svarat!

2008-05-30 @ 21:19:11
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Cilla

Jag har antagit utmaningen

2008-06-05 @ 11:29:09
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar