1:a advent

ja snart är det 1:a advent. och som jag längtar!!
längtar så till att få julpynta och gå på skyltsöndag med emina. ska bli underbart!

beställde lite julpynt för ngn vecka sen och nu vill jag bara att det ska komma.
beställde bland annat en vit julgran. dock kanske man inte kan sätta fram julgranen 1:a advent??=)

annars blev det gardiner med hjärtan till vardagsrummet, pumlor i rött till granen. (ska ha vitt och rött som tema i vardagsrummet) och vita gardiner med röda änglar till köket, och dukar med samma mönster. i övrigt blir det knallrött i köket. rebecca skulle kolla om hennes farmor kunde väva en knallröd trasmatta till mig. jag hoppas!!

 
                                           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar