Allvarligt??

nu är jag sjuk igen!!
innan magsjukan var jag förkyld med feber 2 gånger som bara avlöste varandra och sedan magsjukan direkt efter det..nu har jag varit frisk från magsjukan i 1 vecka och nu är jag sjuk igen!! feber och grymt ont i halsen..
just nu går det relativt bra. har tagit 2 treo för ett tag sen så jag och emina har busat lite nyss. lekte lillstrumpa och systeryster med hennes strumpor.
det är ungefär vad jag orkar med idag MED treo i kroppen...hoppas bara att emina klarar sig...

martin skulle försöka komma hem så tidigt han bara kan. hoppas det går...snart ska emina vila så då ska jag passa på att sussa jag med men sen hoppas jag att martin kommer hem.

igår var i alla fall en mysig dag. var på stan med becca och william. strosade runt lite och sedan lunchade vi på waldorf. for vidare hem till oss sen för en lekdejt och sen helt plötsligt var det eftermiddag och dags för middagslagning.
emina hjälpte mig skala potatis och diska. sötungen!
åt årets första julmat också. potatis med prinskorv, köttbullar och rödbetssallad. emina höll på att äta ihjäl sig!

hoppas pappsen kommer snart så emina får busa lite....


Kommentarer
carro

Men guuuud så gott! Längtar!

Trist att du är sjuk igen... Vi har klarat oss än så länge peppar, peppar, men nu börjar E känna sig risig... Krya på dig!

2008-11-19 @ 11:29:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar