Bra dag!

igårkväll när jag skulle se dh så trodde jag ärligt talat att det är ngt allvarligt fel på mig...
var såå däckad!! till och med martin sa att jag såg förskräcklig ut...(tack för den älskling)
så döm om min förvåning när jag vaknade imorse och kände mig relativt pigg!! ingen var lyckligare än jag. möjligtvis emina, som nu har en mamma som orkar busa lite mer...

skickade snabbt som attan ett sms till rebecca och frågade om hon och william ville komma och hälsa på oss. (har saknat de såå!!) så de kom. barnen har busat, vilat, käkat osv. och typ samma för mammorna=)
kring fem när de for drog jag och emina till mostrarna och hälsade på på bergnäset. bjöds på styvfars gomat och lite qualitytime med mina systrar. var så länge sen!
emina somna i bilen på väg hem men vaknade såklart när jag bar in henne och sen fick jag kämpa i en o en halv timma innan hon somnade. körde halvt om halvt med 5mm men imorgon börjar vi med den på riktigt då våran lilla tös är hopplös att söva nu för tiden!

annars har det väl inte hänt så mycket. emina är grymt nära att börja gå ordentligt nu. hon har ju kunnat länge nu men det är skillnad på kunna och vilja. hon är sååå fjantig!
sa det till martin igår...att tänk att hon kunnat gå sen hon var 6 månader men fortfarande inte släppt taget helt..
men idag har hon gått några svängar helt själv och jag ser att hon nu vill.
hoppas det sker snart så hon hinner bli ordentligt stadig innan hon börjar på dagis.

medans vi väntade på becca och william imorse tog jag fram dammsugaren. gick en rajd här i huset (svettig som efter ett träningspass efter det...inte heeeelt kurrant) så nu är det i alla fall rent. och tvättmaskinen har gått hela dagen så snart har vi kanske lite rena kläder också...
kombinationen sjuk mamma och övertidsarbetande pappa går inte ihop med husägande..
men nu!!
ska ta tag i martin ngn dag så ska vi ha en rejäl vinterstädning innan julpyntningen på söndag!


nu ska jag se till eldsen och hoppa i duschen, sen tror jag minsann jag kryper till kojs...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar