Dagens shopping

nu är jag och emina hemkomna från lunchen med inger och catarina. som alltid bjussade inger på lunchen på Baan Thai. tänk att jag har så fantastiska människor runt omkring mig!
lunchade och sen gick vi på stan en sväng. emina fick en massa massa kläder av både inger och catarina och även mamsen shoppade lite till emina.
efter att de farit så strosade jag vidare på stan en stund. inhandlade farsdagspresent och lite till mig själv.

axelbandslös bh. äntligen en som passar mig! har letat hela mitt liv!
+ 3pack hipster och 3pack string:




supersöt enkel strapless klänning:



och så eminas kläder.
rosa farfarstopp, kjol med skjorta att ha på jul, benvit tunika/tröja, rosarandig finstickad tröja med lite puffärm, brun stickad tunika, vita tossor, hello-kitty tröja, grå mjukisar. (bortskämd liten dam?)


   
  
  




Kommentarer
carro

Men å vad söt hon ska bli i kjolen! Många fina saker! Kram!

2008-11-05 @ 15:58:59
rebecca

Hej gumman =) din blogg är superfin och det är alltid lika mysigt att läsa.

2008-11-05 @ 16:39:50
Anna

carro: ja det fanns huuuuur mycket som helst jag hade kunnat köpa till henne på hm!! ojojoj...

kramar!



rebecca: tack hjärtat!! tycker att du ska brja uppdatera lite oftare stumpan! =P

2008-11-05 @ 16:42:31
URL: http://allaboutus.blogg.se/
inger

men lillstumpan måste ju få lite fiiina kläder... så att hon blir ännu finare.... om det nu går. Lyckades stappla mig hemåt lite senare... är jätteknas i ryggen... hoppas att det går över till helgen... Vill ha lite bilder på "gullungen"... Kramis!!!

2008-11-05 @ 18:50:05
Anna

inger: men usch då! det lät ju inge bra alls...hoppas att det blir bättre!

jo, klart hon ska ha snygga kläder! snygga kläder till en snygg dam!=)

ska fota lite ngn dag och slänga upp de. kanske med de nya kläderna=)

kramar!! och återigen: tusen tusen tack för allt!! du är en stjärna!

2008-11-05 @ 19:56:24
URL: http://allaboutus.blogg.se/
inger

jaa... du vet ju att jag tycker det är så roligt att få ge... att få ha er i mitt liv ger MIG otroligt mkt :-)...

2008-11-05 @ 20:19:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar