Festblåsa

jag är på jakt efter en festblåsa.
vi är bjudna på en stor fest på juldagen där det ska vara ordentligt uppklätt. jätteroligt ska det bli, men svårt! måste ju hitta den rätta, den perfekta. eftersom jag inte direkt är tjejjen som brukar klä mig i finklänningar så får det inte bli för pluttigt heller så det är inte det lättaste må jag lova!
martin ska i alla fall köpa sig en ny snygg konstym, ha svart skjorta och matchande färg på slipsen till mig klänning. han kommer vara gorgeous!

har nu 3 alternativ på klänningar. vilken??

  


Kommentarer
boman

alla var jättefina, men jag tycker den rosa var mest Du. som alternativ 2 tycker jag den svart/blåa. puss!

2008-11-12 @ 23:51:51
inger

god morgon i Rutvik :-) Jag tyckter nog att 2:an var finast och efter det 1:an...men du blir säkert fin i alla tre! allt klär ju en skönhet... är det inte så?!?!! :-) Kram på er!!! Kommer snart och hälsar på er!!!!!

2008-11-13 @ 07:47:12
Malin

Nummer ett känns verkligen som Du! Ett säkert kort att bli snyggast på festen!

2008-11-13 @ 10:50:05
URL: http://minafavoriter.blogg.se/
Frida,Vincent,Elian

Jag tycker nr 1 känns som du! och jag tycker även att den var mest tuff o snygg o ba bäst ;) vart har du hittat den ..vill oxå ;) är d från Asos??

2008-11-13 @ 10:59:42
Malin och Leah

Jag gillar den rosa skarpt!! var har du hittat den?

2008-11-13 @ 11:44:26
Anna

boman: ja vi får väl se vilken det blir...beslutsångest!!



inger: ja men visst är det ju så! hihi=) har ju deffat nu med magsjukan också. haha=)

ser fram emot främmande!

kramar!



malin: ja jag kände också att den var mest jag faktiskt!



frida: ja visst var den mest jag??=)

japp, asos! de har så sjukt mycket snyggt!!



malin: jo den är supersnygg! alla 3 klänningar kommer från asos.com.

de har otroligt mycket snyggt! och faktiskt till ganska humana priser. perfekt!



2008-11-13 @ 15:14:10
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar