Jag är tillbaka!

nu är jag tillbaka efter en mycket välbehölig paus från bloggandet!
det kändes inte speciellt roligt längre utan snarare som ett tvång, plus att vår dator haft knas så jag har inte kunnat ladda in nå bilder i datorn. och hur roligt är det att blogga utan bilder??

igår kväll var boman och lars här. lars fixade vår dator. tömde den helt och hållet så nu är den ny och fräsch! och förhoppningsvis ska det väl även gå att lägga in lite bilder från kameran. har inte testat än.
ska testa lite senare. just nu ska jag bara snabblogga lite och sen ska jag fortsätta busa med emina.

emina har varit borta hela helgen hos farfar och helena.
på fredag eftermiddag lämnade vi henne där och hon kom hem från holmsel igår kring fyra. gissa om jag saknade henne?? visst är det skönt med en paus ibland, men denna paus var lite väl lång! emina verkar i alla fall ha haft det bra och busat en massa. tyckte att hon bara under helgen hunnit bli så stoooor! tänk att det går så himla snabbt!
hon går inte än men hon kan egentligen. när hon glömmer av sig så går hon lite men så blir hon lite fjantig och sätter sig. det kommer när det kommer.
dock surrar hon en massa! en massa ord som man förstår men även en massa ord som jag inte har en aning om vad de betyder. det är roligt att lyssna på henne och underbart att få höra alla nya ord.
igår  när hon kom hem hade hon lärt sig säga dricka. sötunge!

nu ska jag busa med emina och sen vila med henne. (har haft en hemsk natt med nästan ingen sömn alls....)
om jag hinner senare idag ska jag slänga in bilderna som är i kameran. både en massa bilder på emina men även från Halloween festen i helgen. med utkädnad och allt! =)

PS ngn som skulle vilja göra en ny design till min blogg??? DS



Kommentarer
maria

kul att du är tillbaka, jag hade kunnat försöka mig på design om du vill .. men om jag är så bra på det, det vette fan!

2008-11-03 @ 10:40:47
URL: http://lillknodden07.blogg.se/bilddagboken
carro

Kul att du är tillbaka! Vad har ni gjort på eran "barnlediga helg"? Tycker att du är så duktig på att designa bloggen själv! Tänkte att du skulle göra en ny till mig också snart! :-) Lillen är ju stor nu!

Ha det!

2008-11-03 @ 10:42:28
Anonym

Maria: tack! men jag har ändrat mig, ska försöka fixa den själv. lite roligare så, bara det att det är så mycket jobb med det...=)



carro: ja ad har vi gjort? på fredagen var vi på halloween fest hos boman och lars och på lördagen var det en riktig slappdag. for ut till mammas grav en sväng på kvällen. så fint där på halloween!

på söndagen var vi och hälsade på boman och lars en sväng och var på promenad. men mest har vi suttit rakt upp och ner och undrat vad vi gjorde innan emina kom=)

2008-11-03 @ 14:20:51
Sandra

Ååh, kul att du har börjat blogga igen :-) Suttit och tittat på din blogg typ varje dag och hoppats på uppdatering ;-)

2008-11-04 @ 10:40:38
URL: http://sandrasdagar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar