Mysfaktor

nu har jag städat lite här hemma. höll på att frysa ihjäl så jag passade på att göra en eld medans emina vilar. har tänt en massa ljus, och som sagt städat så nu är det en massa mysfaktor här hemma hos oss.
det är fredag och vi längtar tills pappsen kommen hem och myser med oss!
nu vill jag att stumpan vaknar så jag får goas lite!!

längtar tills man får börja julpynta lite.....


 
 här har jag min plats för min fina mamma. tänder ljus för henne nästan varje dag..
emina brukar vara med när vi tänder ljusen. berättar för henne att det är hennes mormor
och att hon har den bästa mormorn i hela världen. (men det tror jag redan hon vet då jag
är ganska säkert på att mamma inte kan låta oss vara ifred här hemma...) =)







































Kommentarer
mela

men så mysigt ni har det :)

2008-11-14 @ 19:55:19
URL: http://melano.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar