Mysig helg

har varit en v'äldigt mysig helg måste jag säga. tyvärr har inte martin vart hemma allt för mycket men det har gått bra i alla fall. har haft sällskap av min tredje hälft i princip hela helgen. boman=)

i fredags var vi på stan. började med en lunch tillsammans med våra karlar och sen när de for och jobbade fortsatte jag och boman på stan. efter det for vi hem till oss och käkade tacos, busade med emina, kollade idol och surrade.
igår gav vi pappsen lite sovmorgon och sen lallade vi på här hemma. julpyntade lite, tvättade bilen, hade lite främmande, städade. på kvällen for martin på fest och boman kom hit och glodde film med mig.

idag har vi julpyntat lite mer, men det är ändå mycket kvar innan det är klart. saknar nu verkligen den där röda trasmattan hit till köket! =) kom just upp ur ett bad och lite senare ska vi bege oss mot stan och skyltsöndag. kanske möter upp boman och lars.
jag hade hoppats få hela söndagen med martin. har saknat honom så kosmiskt när han jobbat så mycket, men som det sur ut nu blir det snöröjning igen idag . .  .
suck

nu ska jag kramas med mina!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar