Nu ger jag upp!

jag försöker och försöker mig på en ny design på bloggen men det blir inte bra!!
så nu ger jag upp och har bett en tjej som jag vet är duktig på detta att hjälpa mig. nu en gång för alla vill jag bli nöjd och ha en blogg som ser proffsig ut. så mycket roligare att blogga då också...

jag lovade er bilder också. kan bjuda på några av emina men de från halloween får vänta lite. till imorgon eller så. har inget fotoredigeringsprogram än och jag måste förminska de. annars tar det hundra år att ladda upp de...

den roligaste sysselsättningen nu är att plocka ur och plocka i (helst mammas trosskydd men även tepåsar går bra):

  


Kommentarer
Cilla

Hahaha vad söt hon är! :)

2008-11-03 @ 23:58:36
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/
Cilla

såg att det låg fel adress på min kommentar, men nu är den rätt..

2008-11-03 @ 23:59:57
URL: http://cirkuscil.wordpress.com/
inger

men lillvackerbarnet :-) Fick ditt MMS..... vad bra att det funkade! Kramis

2008-11-04 @ 07:19:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar