På bättringsvägen

nu börjar vi vara lite bättre allihopa. jag är nog den som är piggast men även martin och emina börjar vara bättre. dock får inte emina behålla maten vi ger henne. hon äter den men poopar ut den med en gång...nu är hon så lös att det är mest som ett skum...stackars liten. och trött är hon. så fort hon får chansen lägger hon ner huvudet och vilar.
har i alla fall kommit oss ut och handlat lite idag. var så illa tvungna men jag tror det gav oss alla en liten energikick!

har till och med klarat av att äta vanlig mat idag. gårdagen bestod av nyponsoppa och champinjonsoppa.
just nu har jag en köttfärslåda i ugnen men vi får se om ngn av oss vill äta av den...

emina somnade själv i soffan idag när jag gick iväg och skulle fixa lite mat:





Kommentarer
inger

men fy vilken rejäl doning ni åkte på :-( Jag kommer ihåg att Robin inte kunde äta välling efter han hade fått magsjuka... kan ta ett tag innan magen börjar fungera igen... Krya på er!!!! Kramis

2008-11-09 @ 16:54:45
Anna

inger: jo det var riktigt illa den här gången! usch.... och nu när vi precis trodde det var över kräktes emnia rejält över vardagsrumsgolvet. TVÅ gånger...suck...

men nu står hon här och dansar lite och pekar på dataskärmen och säger: -dä ä ä r!

så nog e hon bttre nu i alla fall=)

kramar!

2008-11-09 @ 20:02:43
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar