Puh!

nu har jag just klivit upp efter en utekväll igår med lite brudar. sassa fyllde år så vi firade henne med tjejfest och rosa champagne. hade superskoj men tyvärr var det sunkig musik på olivers...det är ju det som annars brukar vara bra där. men tyvärr inte igår..
och att sen stå 1 timme i kö innan vi kom in var inte heller speciellt upphetsande. men vi roade oss så gott vi kunde tillsammans med ett annat gäng men att sjunga barnvisor, gamla klassiker och hitlåtar. great!=)
nu känner jag dock att festandet får vila ett tag då det varit alldeles för mycket på senaste. nu vill jag njuta av min familj och bara vara ett bra tag framöver!

martin och emina är och rantar men han ringde just och frågade om jag ville ha mat från McDonalds. OM jag vill???
åh du är bäst min älskling!!

på ett tag ska vi på kalas och fira ida som fyller 6 år. kring ett skulle det vara 17 barn där...ska bli intressant att se emina med så många barn runt sig!

nu kommer maten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar