Remiss

idag har jag och emina varit och flängt...
började med bvc. och nu äntligen har hon fått en remiss till barnkliniken och ska få utreda om hon har några allergier. det känns verkligen toppen och som en sten som föll från mitt hjärta!
efter bvc for vi vidare till barnens hus och handlade present till ida som fyller år på söndag och en till julklapp till emina. köpte duplolego. en jätteförpackning.
emina kommer nog älska det men huga för att plocka undan det! hihi!

planen är att fara till bjummis ieftermiddag. men det beror på om martin måste sanda....jag hoppas inte. för jag var sååå sugen på lite mys i bjummis. idol och lite snarra...

på tal om snarra...eller nått...
jag går ner mer och mer i vikt hela tiden. och jag gör inte ens nått! fattar inte vad som hänt!
ställde mig på vågen igen imorse och nu väger jag mindre än jag gjorde innan jag ens ätit ngt efter magsjukan...fattar ingenting...men jag antar att det bara är att tacka och ta emot!! =)
kanske kan vara för att jag börjar med p-piller igen??

nu vilar emina och jag ska passa på att plocka undan lite här. tömma diskmaskinen och kanske börja packa lite inför bjummis...


Kommentarer
carro

Bra att ni får kolla upp det nu en gång för alla! Kul med minus på vågen! Ha så trevligt i helgen!

2008-11-14 @ 15:26:00
Anna

carro: jo det känns superskönt att äntligen få kolla upp det!! och superskönt med minus på vågen också. hihi=)

kram!

2008-11-14 @ 17:02:04
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar