Snöstorm

nu är jag äntligen "frisk" igen. fortfarande förkyld och har jordens rethosta som håller på att driva mig till vansinne men i övrigt är jag frisk.
sitter just nu och myser här hemma. mysigt med lite snöstorm. har gjort en brasa kollat på the voice och mojsat med emina här på morgonen. mysigt att vara inomhus såhär när det är stormigt ute...

i lördags var vi på kalas på bergnäset. robban fyllde år så vi var dit och mumsade lite tårta och surrade. efter det for vi mot stugan i bjummis. sen har vi myst där resten av helgen. har verkligen varit en underbar helg. den perfekta helgen kort och gott. kom hem igårkväll och jag for till boman för en liten tjejkväll.
vart en massa surr och en massa kaffe och sedan såg vi filmen sex and the city. var riktigt mysigt att få hänga lite ostört.
dock var det inte lika mysigt att köra hem sen på natten...gick knappt att se något alls för snön...

idag har vi inga planer alls..jo stanna inomhus.

kan även meddela att emina fått en till liten kusin!! en liten gustav som föddes på lördagmorgon.
längtar så tills vi får träffa honom och snooosa lite bebis!! och självklart tills vi får träffa föräldrarna och höra hur allt gick.
jag avundas de lite som får ha det där underbara! känslan jag minns att man hade de första dagarna på bb. man har blivit en familj och man kan inte slita ögonen från det vackraste som finns!
självklart är ju emina fortfarande det vackraste som finns, men ni förstår nog vad jag menar! =)


Kommentarer
carro

2008-11-24 @ 09:17:41
carro

Hade faktiskt tänkt skriva några rader också... :-)



Vad kul med en liten kusin! Hälsa och gratta!

Vi håller oss också inne idag! Blev sugen på att göra en brasa, men jag är så himla kass på det... Blir bara arg :-) Ha det!

2008-11-24 @ 09:21:02
Anonym

carro: det ska jag göra!

ja jag var också så tidigare men nu har jag lärt mig knepen! =)

hoppas ni haft en mysig dag inomhus! kram!

2008-11-24 @ 16:17:03
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar