Stan

idag bär det av till stan med rebecca och william.
ska fixa mig och ge emina lunch så ska vi bege oss och hämta upp de sen. ska bli skönt att komma ut lite. igår var jag och emina hemma hela dagen. det var mysigt, badade och busade en massa, men nu vill jag ut från huset!
har inget speciellt jag ska göra på stan, rebecca hade ngt ärende så jag hakar mest bara på.
ska stanna till på Stil när vi far till stan och fixa mitt träningskort. rebecca har redan fixat sitt och boman är också pepp så nu j-vlar! hoppas bara att tiden kommer räcka till!

emina verkar vilja fara nu...hon sitter i hallen och klär på sig ytterkläderna. vår duktiga kicka!!

ikväll hade jag tänkt försöka hinna lägga in bilderna från festen i lördags.
hoppas jag hinner få upp de här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar