Tisdag

emina vaknade i vanlig ordning kring sju. myste på i sängen med barnprogram tills mamsen bestämde att det var dags att kliva upp och byta blöja och göra välling. om emina hade fått bestämma hade vi nog varit kvar i sängen och mojsat hela dagen.

igår kväll monterade jag och emina ihop hennes nya ljusarosa barnbord som vi fick av tant inger igår. emina älskade att sitta vid det på sin lilla sittpuff. sötunge!
imorgon blir det lunch med ovan nämnade och catarina. ska bli mysigt att få surra lite. var så länge sen!

dagens planer är att fixa oss lite nu och sen bege oss mot becca och william. ska dit och busa lite och sen ska jag och emina handla lite. i övrigt har vi inget planerat, men det räcker nog.
emina har tydligen lite bråttom iväg nu, hon sitter i hallen och klär på sig sitt fleeceset. =)
hon är så duktig på att klä på sig själv. nu är byxorna halvt på och strumpor och skor klarar hon också galant på egen hand.

nä nu ska jag rycka upp mig lite här och fräscha till mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar