Underbara vinterdag!

idag har varit en helt underbar dag! ingenting att ha dåligt samvete över...
rebecca och william kom hit direkt på morgonen och käkade frukost med oss denna första riktiga vinterdag. myspys!
de har varit här hela dagen. barnen har busat en massa och jag har rebecca har surrat, druckit kaffe, lunchat och såklart också busat med barnen.
tog en kort liten prommis med emina i vagnen när hon skulle vila, sen har hon sovit gott ute i åtminstone en timme. friska, härligt rosiga kinder hade hon när hon vaknade igen.

därav att jag inte har dåligt samvete. emina har fått alla sina behov tillfredsställda idag. skönt! hon kommer nog sova gott ikväll. (mamsen med)

började koka lite kött här på förmiddagen. så till middag blir det kalops med kokt potatis. mums!
gick ner gaska många kilon under min magsjuka och än har jag inte gått upp de igen så jag hoppas de håller sig borta! har helt slutat gi:a nu och tro de eller ej men då började jag gå ner i vikt igen.
kul att man gi:at i typ ett år i onödan....suck...

ikväll ska henrik komma och hjälpa martin skruva i bilen och jag hade tänkt fara och sola när emina somnat. behöver lite ljusterapi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar