Wow!

emina sov hela natten i sin egen säng! kvart över sju vaknade hon och jag hämtade över henne och hon somnade om till halv nio! underbara unge!
mår ännu bättre idag och jag njuter av allt. tänk att man kan uppskatta saker så mycket efter att ha varit däckad.

jag och emina ska snart bege oss mot boman och lars och hälsa på ett tag. efter det ska vi fara och tanka bilen men i övrigt har vi inga planer. i eftermiddag ska vi storhandla i alla fall. det ekar tomt i kylen nu.
ska handla saffran och jäst så jag kan baka lussebullar. är sååå sugen! men då ska de vara nybakta!

nu ska jag ta mig en kopp te och sen packa skötväskan och bege oss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar