Ännu en fullspäckad dag!

så var det kväll igen. torsdagkväll. det betyder alltså att det imorgon är fredag! underbart!
veckan har gått så otroligt snabbt så jag hinner inte med!

idag kom rebecca och william hit på förmiddagen. tog en svettig rask promenad runt byn och sen gjorde vi oss klar för stan. (det tar ett tag när man har barn . . .) for till stan allihopa och uträttade snabbt våra ärenden.

 - apoteket
 - POP
 - boströms ur och guld (hämtade ut min ring!!! och jag ÄLSKAR DEN!!)
 - och så tiimari för att handla lite halloweengrejjer.

strosade en stund till och tog det lugnt och sedan gick vi mot bilen, beställde pizza och for hem till oss och käkade.
rebecca och william for hem för kanske en timme sen eller så och emina somnade kring sju. trött idag igen då hon inte idag heller sov mer än 40 minuter.
har eldat här hemma och nu känns det äntligen varmt och skönt! ska alldeles snart slänga mig i soffan och mysa och bara slappa och förhoppningsvis kommer martin hem snart och joinar mig!

imorgon klockan elva ska jag till bm och fixa lite p-piller. tog bara 1 ÅR att få fingrarna ur . . . .ska lämna emina hos rebecca, henrik och william på vägen. de får agera snabbarnvakt =)



Kommentarer
carro

Ja härligt med helg! Håller med om att veckorna bara rusar! Tycker alltid att det är fredag och måndag :-) Funderar på att gå på den där babysången nån gång. Har ni lust att följa? Ha det!

2008-10-16 @ 22:24:16
Anna

carro: ja vi följer gärna med! säg till när du ska så hakar vi gärna på!=)

2008-10-17 @ 09:48:17
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar