Barnvakt

den 18:e ska martin och alla hans systrar med respektive ha fest här hemma hos oss.
ska bli så himla roligt!
vi ska beställa hem lite mat så man slipper stå och slita halva dagen och bara mysa. får se om det kanske blir utgång.
problemet först var vem som skulle vara barnvakt till emina då det är ganska många barn som ska ha barnvakt då alla syskon ska komma, men boman ställde upp!

och det känns toppen! kan inte tänka mig ngn som skulle vara bättre barnvakt än hon och ännu bättre känns det när jag märker att hon verkligen längtar efter att få busa med emina en massa!
det kommer gå så bra och emina kommer få så himla mysigt!! tänk att verkligen kunna längta tills man ska lämna bort emina en natt! det gör nog emina med! =)

tack gumman för att du är världens bästa!
och jag måste bara få säga att du är en förebild för otroligt många med din styrka och förmåga att få alla att må så bra! det är inte många som besitter de egenskaper du har hjärtat!


Kommentarer
boman

fan å nu lipar jag ju över ditt fina inlägg! tack gumman, du är bäst för mig! puss

2008-10-08 @ 12:10:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar