Dagens

snor en lista som jag hittade på en annan blogg!

Humör: på väldigt bra humör idag. har fått sovmorgon till halv nio och jag har jordens underbaraste barn!
Gjort: frukost till emina, kaffe till mig, pratat med martin
Planer: carro och lille hugo ska komma hit och ta en promenad med oss
Ser på: efter tio och min blogg

Lyssnar på: emina som leker med sin lek o lär -hund

Läser: var och köpte lite böcker på kronan igår så igårkväll började jag med boken Babyfeber

Dricker: just nu kaffe. annars kaffe eller vatten

Äter: ingenting än. om inte kaffe räknas?

Bästa: slutet på veckan och snart är det helg och martin är ledig!
Sämsta: hmm . . .vet inte?
Barn: emina leker här i vardagsrummet och surrar och surrar och surrar

Väder: lite blåsigt och mulet. hoppas vi slipper mer regn i alla fall



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar