Full rulle idag

började dagen med att ta bussen till porsön och hämtade bilen. boman mötte upp oss på bussen och sen for vi till stan. gick och kikade lite och shoppade ett pannband och strumpbyxor till emina.
efter det mötte vi upp emelie, jeanette och monika och gick och käkade lunch på Waynes. (deras bakade potatis med räkröra är fantastisk!) gick iväg en sväng efter emina fått lunch och sövde henne i vagnen innan jag joinade de andra igen.
efter lunchdejten for jag, emina och boman vidare till kronan och shoppade lite böcker och sedan hem till oss och busade och drack lite kaffe.

nu sover emina sött och jag ska se idol och sedan GREYS!!! finally!!
imorgon kommer carro och hugo hit och tar en promenad med oss. ska bli mysigt! jag har beställt sol!

så här kan det gå när man ska äta själv:





Kommentarer
Cilla

Åååh, jag har också längtat efter Greys... och ikväll kör det igång... bara 10 minuter kvar... iiih klappar händerna

När har ni tänkt sätta Emina på dagis?

2008-10-01 @ 20:51:00
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/
Anna

cilla: jag har tänkt börja jobba 1 mars så från dess ska emina vara på dagis. då kommer hon vara 1,5 år.

när ska alfons börja?

2008-10-02 @ 10:13:22
URL: http://allaboutus.blogg.se/
Cilla

I januari... :)

2008-10-02 @ 11:58:01
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/
boman

ingen dålig grismåltid! hihi =)

2008-10-02 @ 20:47:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar