Fullt fräs

idag har varit en hektiskt dag. från att inte ha ngt planerat alls till en massa. eller egentligen inte en massa men det har då varit full fart!

började morgonen med ett sms från rebecca som undrade om hon och william fick komma och käka frukost med oss och hälsa på. självklart fick de det! jag älskar när de kommer på morgonen och äter frukost med oss, det är så mysigt!
sen lallade vi på här i några timmar och kring elva for rebecca hem och skulle måla golv och william fick stanna här med mig och emina.
medans william sussade i vagnen och vi väntade på boman så passade jag på att dammsuga och skura. (välbehövligt!) och sen blev det en prommis med boman och båda barnen.
boman for hem efter en stund och jag blev solo med två barn. det gick hur bra som helst då de båda är riktiga änglar!

sedan blev de middagslagning. blev köttfärsbiffar med fetaost i som boman tipsat om.
efter det har jag, martin och emina bara myst på med barnprogram och bus. hon var så trött lilla stumpan som bara vilat ca 40 minuter idag så hon slocknade redan halv sju.

nu ska jag och martin se en film och sen klockan nio blir det Greys!
ska även försöka hinna lägga ut resterande kläder på tradera.

ha en skön kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar