Jag idag

hade glömt hur underbart skön det är med baggyjeans tills jag gled in i martins jeans idag. lovely!
känner mig fin och fräsch idag tack vare baggyjeansen, lite viktnedgång och en solning igår.

har slappat hela dagen och bara varit inne. annars skulle jag få ångest och dåligt samvete att emina inte fått vara ute nått men idag behövde vi det båda två.
kring sex kommer martin hem med kinamat från österns pärla så ska vi mysa med det och Greys Anatomy ikväll!

behöver jag säga att jag älskar mitt liv??? jag har allt jag kan önska mig!
ett fantastiskt hus som jag älskar med stor tomt, vår underbara dotter som varje dag förvånar mig med hur mycket man kan älska en människa, en underbar man som kommer hem varje dag och får mig att lysa upp, som tar fram det bästa ur mig och ger mig den trygghet och kärlek jag alltid önskat mig, 2 husdjur som även de förgyller vår vardag med bus och mys, vänner som gör att jag känner mig hel, älskad och uppskattad, som står mig så varmt om hjärtat att jag kallar de min familj, och sist men inte minst har jag mig själv, som håller ihop allt detta tillsammans med alla andra, som kan få min dotter att skratta, som (förhoppningsvis) får mina vänner att känna sig lika uppskattade som de får mig att känna och som faktiskt är mamman i denna familj.
jag har fått möjligheten att bli den underbara mamma som jag vet att jag kan vara och är!

(dåliga bilder jag vet, men de andra jag tog försvann??)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar