Lugn dag?

jag hoppas det i alla fall. för nu känner jag verkligen för en dag i lugn och ro och bara mys tillsammans med emina. för hur underbart det än är att ha alla dessa fantastiska människor i vår närhet så behöver man rå om bara varandra ibland också. så idag blir en sån dag. nästan i alla fall.
ska och fixa p-piller nu klockan elva och då får emina vara hos rebecce. men sen ska vi hem igen och bara ta det lugnt. kanske till och med passar på att vila med emina om det finns möjlighet.

sen klockan fyra ska vi hämta martin från jobbet, hem och så ska han duscha och klä sig och sen ska vi skjutsa han vidare till calle. han ska ut och käka och dricka ngn öl med några killkompisar idag. och jag ska NJUTA av att vara solo och bara grisa i soffan.
det är underbart att ha martin hemma, jag menar inte så, men jag behöver verkligen min egentid också. ensamvarg som jag är(var).

och imorgon blir det party!!
martins alla systrar med respektive kommer hit. ska beställa kinamat och dricka gott. får se om vi slutar på krogen eller om vi blir kvar här. ska hur som helst bli himla roligt!! så sällan vi ses allihopa!


Kommentarer
Frida

Jo jag längtar till imorgon! Alldeles för sällan vi ses allihop! Ska bli roligt :)

2008-10-17 @ 11:25:23
Anna

frida: superskoj ska det bli! synd bara att inte henrik kunde komma. men det får bli en annan gång=)

2008-10-17 @ 12:01:01
URL: http://allaboutus.blogg.se/
carro

Hoppas ni hade kul! Bakis idag kanske? Passar på att hälsa till dig Frida! Hoppas du mår bra! Börjar väl närma sig nu!

2008-10-19 @ 10:05:57
Malin

Men Hallå? Vart är uppdateringarna?! =)

2008-10-23 @ 10:27:27
URL: http://minafavoriter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar