Shoeshopping!

nu har jag just klickat hem ett par "ugg" skor från Ellos. beställde ett par tidigare också men de var alldeles för stora så de har jag sålt på tradera. de ska inte komma förrän den 25:e så det känns lite surt, men den som väntar på något gott . .


jag är förövrigt otroligt trött idag. var faktiskt ganska länge sen nu som jag kände att jag inte fått sova tillräckligt. men idag är en sån dag. har försökt söva om emina inatt när hon velat komma över till oss, men klockan halv dem gav jag upp och mös ner mig i sängen med henne.
vet egentligen inte varför jag envisades med det då jag tycker det är så himla mysigt att hon kommer över. så länge jag får somna själv så gör det mig ingenting att hon sover med oss.
inatt låg hon först på rygg mellan oss och efter en stund gjorde hon en helvändning och kastade sig över på sida och slänge en arm om halsen på mig och kramade hårt. hur kan man annat än älska det??

dagens planer var annorlunda tidigare men blev inställda så jag och emina ska bara vara hemma idag. känns faktiskt mysigt och skönt. var ganska länge sen nu.
kikade ut och ser att solen lyser och en promenad kändes lockande, men idag blir det vila. jag har promenerat en massa senaste tiden och känner att jag gott kan pausa idag och passa på att vila med emina.
nya starka tag imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar