Skärpning nu för tusan!

ledsen att jag varit dålig med bloggandet ett tag nu men det har verkligen varit fullt ös medvetslös de senaste dagarna.
nu har jag en stund över och emina leker nöjt bredvid mig.
sen tycker jag att det är så trist när nästan ingen skriver kommentarer mer . . .
lite feedback på mina inlägg skulle göra det sååå mycket roligare! så kom igen nu! =)

idag har vi varit till doktor Sam som konstaterade att eminas eksem på kinden bara är att lära sig leva med. tyckte det lät konsigt! han har inte tagit några prover, inte ens tittat närmare på det. bara konstaterat att det är eksem. och vad hände med proverna han påstod att han skulle ta om det inte hade försvunnit efter 6 veckor??
allt detta kommer jag såklart på efter att jag gått därifrån och börar koka. dels arg på mig själv som inte ställer alla dessa frågor, men mest arg på honom som inte verkar det minsta intresserad av att hjälpa oss.
träffade på våran bm utanför som frågade hur det hade gått. jag berättade vad han hade sagt och även hon såg frågande ut.
jag frågade honom om det kunde vara ngn allergi, men det ville han inte svara på. men samtidigt kunde han ändå säga att han inte tyckte att vi skulle ta en massa prover på barnkliniken för att det är så jobbigt för oss. ska han besluta det?
men han sa i alla fall att om vi vill fara dit så skickar han en remiss.
så det kan alltså vara allergi eller vad??
tror jag ska be martin ringa honom när han får en stund över. han har lite mer skinn på näsan än mig.


Kommentarer
inger

Men här är det ju 190 knutar... måste hinna gå och och läsa men hinner inte alltid kommentera... men jag ska skärpa mig :-) Ring till hudläkaren på Hermelinen om du inte får hjälp. Kramis Inger

2008-10-14 @ 14:53:44
Anna

inger: fast du är ju en av få som verkligen BRUKAR kommentera! så du behöver inte ta åt dig av det jag skrev=)

ska be martin ringa sam och se om det blir ngt annorlunda, annars ringer jag hermelinen. men kan vem som helst komma dit då?

kramar!!

2008-10-14 @ 15:32:14
URL: http://allaboutus.blogg.se/
boman

jäkla skitläkare! det är så frustrerande när man kommer på EFTER man pratat med dom att "varför fråga jag inte mer".. man blir så ställd speciellt när de inte engagerar sig. Nä gumman, ge inte upp ang. fläcken oavsett om det inte är nån större fara så har ni rätt att få veta vad det är! pöss

2008-10-14 @ 20:17:59
inger

jag vet inte om man måste ha en remiss... men jag tror inte det... ring dit och fråga... Kramis

2008-10-14 @ 21:28:42
Anna

boman: ja det är så trist!! ska nog göra som inger skrev här och ringa till hermelinen istället! vill inte gå tillbaka till honom.

hemskt när det handlar om barn och de är så obrydda!



Inger: då ska jag ringa och höra! tack för tipset! =)

2008-10-14 @ 22:31:14
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar