1 år idag!!

idag fyller vår älskade lilla tös 1 år!! kan inte förstå att vi redan fått ha henne så länge och fått njuta av hennes lilla liv som förgyller våra. idag kommer paketen från mamma och pappa och så blir det kalas igen för alla våra och eminas kompisar.

åh det blev en underbar dag igår!!
började dagen kring nio efter en nästan sömnlös natt. emina var vaken till kvart i sex på morgonen innan hon somnade i vår säng. försökte vara tjurig och inte ta över henne men när jag insåg att ingen av oss kommer få sova om hon ska ligga i sin säng så tog jag över henne och vi somnade båda två med en gång.

började med att fara på barnens hus och handla presenter till emina. sedan handlade vi lite på kvantum och sen skynda hem för att hinna göra tårtan.
blev en riktig prinsesstårta för en liten prinsessa. rosa grädde, rosa ljus, rosa text. =)

kring ett började alla komma och snart var huset fullt.
emina öppnade en massa massa paket med lite hjälp från linnea. och hon fick så otroligt mycket fina presenter av alla!

 -potta
 -lära äta set
 -barnbestick
 -trasdocka
 -klossar
 -klossar att sätta i rätt hål
 -3 st nalle puh filmer (var inte så svårt att gissa från vem de var)
 -bok
 -badanka
 -mjukishund
 -snutte
 -presentkort på POP
 -massa badleksaker (testade de igårkväll, de var såå poppis!)
 -kläder (2 par byxor, 1 kofta o 1 par skor)

jag hoppas jag inte glömt ngt!! allt var så fint och emina leker just nu med alla sina nya leksaker.

efter kalaset fick emina vila en liten liten stund. mamsen höll också på att somna men höll mig vaken genom att gå ut istället för att ligga i soffan.
pappsen klippte gräset när emina hade vaknat och emina fick åka med lite=) sen var det dags för ett bad för oss alla. emina busade med alla sina nya badleksaker och ville aldrig kliva upp!

medans jag försökte söva emina for martin och köpte kinamat. men jag lyckades tyvärr inte med sövandet. sprang mellan eminas rum och maten och när jag ätit klart så gav jag upp och somnade med emina. jag tror det behövdes!

nu ska jag fixa mig lite. sitter i mjukisar än.
sassa kommer och hjälper mig fixa inför kalaset idag. känns skönt att få lite hjälp och roligt med sällskap!

(bilder kommer senare)


Kommentarer
Sandra

Grattis till Emina på hennes 1-års dag =)

2008-09-01 @ 10:57:34
URL: http://sandrasdagar.blogg.se/
boman

vad kul att det gick bra igår! Grattis till lilla emina, vi ses senare, vi kommer nog lite tidigare pga. späckat schema! syns sen! pöss

2008-09-01 @ 12:31:06
Erica

Grattis till emina!

2008-09-01 @ 20:23:13
URL: http://humilis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar