5 minutersmetoden, fortsättning

kan ju även meddela att vi fortsatt med 5mm.
hade en paus på fredagen då emina var febrig och jag tror att det gjorde det mycket mycket värre. men hur ska man veta? i lördags när jag var borta fick martin kämpa i 3,5 timma!!! förstår inte hur han orkade men . . .
på söndagen när vi vaknade var emina alldeles hes efter allt skrikande kvällen innan och min första reaktion var att lägga ner. man kan inte låta henne skrika så hon blir hes!!?
men jag insåg ganska snabbt att det kommer bli ÄNNU värre om vi inte gör det.

på söndagkväll var det min tur medans martin jobbade.
de tog ungefär 1,5 timma. lite vettigare och det var skönt att även jag var "delaktig" denna gång.
jag hoppas och tror att det kommer gå ännu bättre ikväll och längtar tills allt är klart. det kommer bli sååå otroligt skönt både för emina och för oss när det funkar som det ska. ingen oro, inget skrikade, inget kämpande och inga tårar.

jag längtar!

PS det kommer bilder från tjejfesten lite senare idag! DS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar