Åh så trött

emina vaknade kvart i sex imorse. och visst, det är inte mitt i natten men jag är så trött!
lingonveckan nu och sen jag fått barn gör den mig så ohyggligt trött. okej om man blir trött när man sätter sig ner i soffan eller tar det lugnt, men jag kan knappt hålla ögonen öppna när jag står och tömmer diskmaskinen!
så idag kommer jag vila när emina ska vila annars kommer jag inte orka med denna dag.

vi har inga speciella planer. får se om vi åker in till stan och beställer ringen. jag blir så slö när vi inte har bil . . .
kanske jag åker in själv en sväng efter att martin kommit hem.

kallt är det idag också. tur att min martin eldade igårkväll så vi har lite värme här i huset.
ikväll ska vi monterna skyddet som vi köpt till tullikivin. kostade en förmögenhet men att slippa att emina bränner sig är värt varenda krona!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar