Finfrämmande!

fick ju dessutom finfrämmande igår på eftermiddagen!

min älskade boman har kommit hem!!!
var så mysigt att få träffa henne (och självklart lars också) och snacka om att det var lilla julafton här! fick hur mycket saker som helst och ALLT passade. 
jag fick:

 -en rosa lacoste tröja
 -en rosa "vanlig" tshirt
 -rosa sjal (jag tror boman vet att jag ÄLSKAR rosa)
 -en svart supernsygg rockig tshirt/tunika som är snedskuren så ena axeln är framme
 -en Ed Hardy tshirt i rosa. ( älskar älskar älskar!! de är ju snordyra här i sverige så jag hade nästan slutat drömma)
 -massor med rökelse
 -tvål
 -Hello Kitty magic valet (skitfrän plånbok)

emina fick en leksak som blinkar och har sig och martin fick en dooleys.
ni kanske kan förstå att jag var jordens lyckligaste tjej här i gårkväll!!

tack gumman du är bäst! snacka om att du känner mig!!
och jag är så glad att du är hemma igen. har ju en massa att ta igen nu.

på kvällen for jag och rebecca till storheden en sväng. var på bolaget och handlade lite mat. var mysigt att komma iväg lite och kul att ha ngn med sig när man ska göra så där trista saker.
det måste vi göra om gumman!


Kommentarer
boman

hehe jooo jag vet ju på ett ungefär vid det här laget vad du gillar stumpan! KUL att du kunde ha allt och tyckte om det! pössss

2008-09-26 @ 10:50:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar