Härlig dag!

det blev en härlig höstdag idag.
förmiddagen var väldigt lugn och skön. jag och emina lallade på här hemma. byggde med klossar (emina byggde ett torn med 5 klossar helt själv!!) , myste i soffan och grejjade. kring elva gick vi och vilade tillsammans. lika mysigt som vanligt!

efter det fick emina lite mellanmål och så kom rebecca och william och sassa. var ute på gården ngn timma och busade med barnen. (som egentligen underhöll sig själva) var skönt med lite friskluft och framförallt lite soool!

när martin kom hem blev det middag och sedan handling. skönt att ha det gjort och skönt att kylen och frysen åter är välfyllda. så mycket roligare att laga mat när man har lite mer än typ köttbullar och kyckling att välja mellan.

har inte kollat nå mer utlandsresor eller ekonomi heller för den delen. men jag kan inte sluta tänka på det.
har gått omkring hela dagen och funderat och planerat och drömt. tänk så underbart det hade varit om vi hade fått komma iväg. för min del lutar det mest åt thailand men vi får väl se vart vi hamnar.
vi 3 i ett solparadis. det är precis vad jag behöver nu! och visst hade det ju varit underbart att få ha ngt sånt att se fram emot och planera för!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar