Huvudvärk

känns som att mitt huvud ska gå i bitar vilken sekund som helst! huga!
martin är på firmafest idag. han har kämpat med att skruva ihop sin gocart i några dagar då de skulle och köra med jobbet. kan ju vara lite roligare med en "riktig"! så med andra ord är jag och emina solo ikväll.
just nu kämpar jag på med en stor kaffekopp och hoppas att den ska lindra min huvudvärk. . .och emina bygger med sina klossar i vardagsrummet.
hon är så duktig på att leka själv min lilla tös. hon kommer in i köket då och då och kollar var jag gör och sen fortsätter hon. underbara unge!

har övat lite mer på att gå med henne och hon går korta bitar själv. det är så roligt men samtidigt lite läskigt. tänk vad stor hon har blivit lilla madame!

ikväll kommer boma hit. hon kommer kring åtta. då blir det kaffe och lite catching up och sen ska vi glo filmen "monster till svärmor". lagom aktivitet idag då jag känner mig trött och slut.
hoppas jag är piggare till imorgon då det blir fest hos rebecca och henrik. men det ska nog gå bra. känner mig väldigt laddad!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar