Lördag

idag är det lördag. vilket innebär fest! ska bli så skoj!
har klivit upp kring åtta med emina, martin sussar än. jag hoppas att jag kanske kan få sova ngn timme längre imorgon istället. det hade varit skönt.

ska in till stan en snabbsväng idag och byta tjocktröjan jag köpte. annars är planerna ganska få.
sarah kommer efter jobbet och gör sig iornind här. vet inte riktigt vad jag ska ha på mig idag, men om jag får byta tröjan till en större storlek så blir det nog den.ledigt och lagom.
blir uppsatt hår och ganska mycket smink får att väga upp den lediga klädseln.

nu ska jag slänga mig i duschen. fryser som en galning så det ska bli riktigt skönt.

emina och martin när vi var ute och byggde staket förra helgen. mumsar på våra egna äpplen:







Kommentarer
inger

Vilka fina bilder!!!! Hon är sååå fiiin.... ja det är Martin också ;-)



sitter hemma och jobbar.... skittrist... men jag måste och eftersom det är så tråkigt väder så spelar det väl inge större roll...



Ha det så kul ikväll... kramis Inger

2008-09-27 @ 11:17:13
carro

Men jisses vad mycket äpplen! Gott, men surt gissar jag!

2008-09-28 @ 13:57:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar