Lördagspeppad!!

verkar som att emina är frisk idag. så skönt! hon är pigg och glad, åt som en riktig skogshuggare till frukost och känns inte det minsta varm. hon har sovit som en stock hela natten!! gissa om det var skönt!!
utvilad mamma och utvilad dotter idag. underbart.

vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. funderar på en prommis men om jag känner mig själv rätt kommer det inte bli ngn om jag inte får sällskap.
ska i alla fall rensa lådorna i badrummet (så mycket som emina inte får ha där) och flytta om i lådorna i köket. nu når emina en låda till där och där finns en massa saker hon kan göra sig illa på eller sätta i halsen.
sen skulle vi även behöva dammsuga och bädda rent så jag tror vi börjar med det och sen får vi se vad mer vi orkar.

jag är såååå peppad inför lördag!! då blir det fest med brudarna!
klickade hem en klänning från tradera för ett tag sen som kom i måndags och den var finare än väntat och satt som en smäck! svart med rosa prickar på,strapless och sådär lagom fin så jag inte känner mig för uppklädd.
självklart får ni se bilder sen från lördagen.
var även förbi boman som var så snäll och ställde ut sina svarta stövlar till mig när de for till thailand. så de lånar jag.
far nog ganska tidigt till sassa på lördag och mojsar på så man slipper stressa och verkligen hinner njuta av lite tid för sig själv. jag behöver verkligen det nu känner jag!


Kommentarer
Sassa

Jag är också peppad inför lördag! Vi måste klura ut något gott att äta till middag =) Jag har dress issues, men det löser sig på lördag, skönt att det är problem med vilken av klänningarna jag ska ha och inte bristen av dom. Puss o kram!

2008-09-03 @ 12:51:57
Anna

sassa: det kirrar vi på lördag! ska bli så grymt skoj! ska vi kanske beställla ngn mat eller vad säger du? så slipper vi laga. det hade vart grymt skönt att slippa det för en gångs skull! =P

2008-09-03 @ 14:05:48
URL: http://allaboutus.blogg.se/
inger

förstår att du är peppad... det är såååå skönt att ibland bara behöva tänka på sig själv.. du gör helt rätt :-) Jag ska en "självdag" på fredag.... ska bli skönt... det har varit mkt nu. Kramis

2008-09-03 @ 17:41:06
maria

skönt att hon är frisk! jag kommer gärna ut till byn och promenerar med er om du vill ha sällskap någon gång så du vet!

2008-09-03 @ 20:58:18
URL: http://lillknodden07.blogg.se/bilddagbok
Anna

inger: jo man behöver verkligen det ibland! och nu var det länge sen känns det som!

måste surra snart! tnkte ringa idag men en massa kom emellan hela tiden. är sååå surrsugen!=)

2008-09-03 @ 21:19:09
URL: http://allaboutus.blogg.se/
Anna

maria: det får du gärna göra! om ni tar er? har ni bil om dagarna? jag har nämligen inte bil så ofta och då blir man såå låst!

2008-09-03 @ 21:20:16
URL: http://allaboutus.blogg.se/
maria

jo det går alltid att ordna. varannan vecka då henrik börjar 14 går det ju alltid på förmiddagen och annars så bor mina föräldrar nära (mjölkudden) och dom går och cyklar alltid till jobbet så deras bil står oftast =) så den kan jag låna nästan när som helst (kommit på det nu, hehe)

2008-09-03 @ 21:23:02
URL: http://lillknodden07.blogg.se/bilddagbok
inger

men samma här.... tänkte också ringa dig idag.. ja även igår... men tokstress hela dagarna... sedan har jag varit totalt deckad på kvällarna... lite småsjuk.. försöker imorgon... kramis

2008-09-03 @ 21:29:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar