Lyckad 5mm!!

jag har inte använt mig av 5mm tidigare när emina ska vila middag. det står i häftet att man inte behöver göra det men att det går snabbare om man gör det. så idag testade jag.
det tog 10 minuter för henne att somna! total lycka! och nu har hon sovit i snart 1,5 timme. känns såååå otroligt skönt!
jag vet att jag tjatar mycket om detta nu men det är just nu en väldigt stor del av vår vardag och jag skriver om det även för att jag själv ska kunna gå tillbaka och läsa om det senare. för man glömmer så lätt!

i helgen ska vi till holmsel. martin ska hjälpa sin pappa gräva för bergvärme i stugan deras och jag och emina ska nog passa på att njuta av att vara ute i friska luften. kanske ta oss ngn promenad och bara vara.
ska bli intressant att de hur det går med 5mm där. ska såklart fortsätta som vanligt med den men det kanske blir kondigt för henne att vara ngn annanstans . . .
hoppas bara att det inte förstör en massa.
kanske dålig tidpunkt att vara borta men det känns samtidigt som att vi inte kan stanna upp våra liv heller. om vi inte far får vi inte heller träffa pappsen på hela helgen. . .
vi far imorgonbitti så det blir bara en natt borta.

nu börjar min sminkning närma sig. gissa om jag ska njuta!!!


ikväll blir det en lugn och mysig hemmakväll. ska köpa hem lite morötter och dipp och så ska vi se en film.

lagomt helgmys.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar