Min bästa!!

sminkningen idag var helt underbar! tack för den fina presenten!
fick en vardagsmake i färgen plommon och en plockning av ögonbrynen på köpet!
köpte mig en underlagskräm av märket Estee Lauder och en cover up av märket Helena Rubenstein. hon slängde även med en sminväska från Estee Lauder. så lyxigt är de inte ofta man har råd med! =)
kvinnan som sminkade mig ville att jag skulle komma in när jag ska ut ngn gång och få en ordentlig party makeup. hon ville så gärna sminka mig som en riktig rock chick med massa sotat svart och knallröda läppar.
kanske man skulle göra det nästa gång man ska ut? =)

martin och emina var på stan under tiden.
kom hem och skulle börja med maten när martin och emina kommer fram med ett paket till mig!!
jag blev sååå förvånad och glad att jag nästan började gråta.
tydligen fick jag en present för att jag är en sån stålmamma=)
det var ett presentkort på en ring från Fröken Annas Juveler som jag har önskat mig. jag har halsband och örhängen därifrån redan som jag också fått av martin.
hade ingen aning om vad ringen kostade och jag fick en chock när jag fick se att presentkortet hade ett värde av nästan 1500 kr!!!
jag vet, det hade ingen betydelse vad det kostar men jag måster erkänna att jag kände mig väldigt utvald och speciell!

på måndag ska jag in och beställa ringen. den måste tydligen specialbeställas.

jag har verkligen världens mest underbara kärlek som tänker på mig och vet precis vad jag vill ha och behöver. detta gav mig nya krafter i allt och jag känner mig verkligen som en stålmamma!!
tack mitt hjärta! du är speciell, min klippa i stormen!


Kommentarer
maria

vilken kille! =) har du någon bild på sminkningen? =)

2008-09-12 @ 20:24:23
URL: http://lillknodden07.blogg.se/bilddagbok
Anna

maria: ja visst är han!! =) nej jag har tyvärr inte det!!

2008-09-12 @ 21:39:01
URL: http://allaboutus.blogg.se/
Malin

Vad gullig han är! Det är bra att han verkligen visar den uppskattning du förtjänar!

2008-09-13 @ 10:11:15
URL: http://minafavoriter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar