POP underställ

nu har det gått 2 dagar till med 5mm.
som jag sa så tog det "bara" 35 minuter i måndags.
i tisdags tog det en timme . . .bakslag.
och igår tog det 45 minuter. bättre än en timme men ändå inte vad jag hade hoppats på.
får väl se hur det går ikväll.
vi verkar ha en väldigt envis liten dam till dotter. men det är ju en bra egenskap så jag antar att jag ska se detta positivt. =)

idag ska jag och emina fara och hälsa på mormor. kanske jossi också följer med som försov sig till skolan imorse. hoppas på det!

igår var jag och emina på stan med moster jossi. shoppade inget på POP som planerat utan funderar istället på att använda presentkortet där på ett underställ till emina. inget jag annars skulle ha lagt så mycket pengar på men man kanske ska passa på?
vi kommer ju förmodligen vara mycket utomhus i vinter med skoter, stuga och annat bus. så det kan nog kännas ganska skönt att ha ett underställ som man vet är riktigt bra.

ngn som testat POP:s underställ eller flecceställ?


Kommentarer
carro

Hade just tänkt skriva och fråga hur det går med sövningen. Följer med spänning! Hoppas det ger bra resultat! Förstår att det måste vara jobbigt... att inte ge sig när hon skriker osv. Det skär ju i lilla mammahjärtat... Good luck! Kram

2008-09-11 @ 10:41:36
Anna

carro: jo det är jobbigt! mycket! men nu är hon ändå relativt lugn jmfört men hur hon var första kvällarna. nu skriker hon, men inte med samma styrka och intensitet. inte lika ledsen, så det är i alla fall lättare=)

kram

2008-09-11 @ 15:04:55
URL: http://allaboutus.blogg.se/
Ida

Jag hade pop ullunderställ till Oscar förra vintern och jag var supernöjd. Iofs va han ju rätt liten och inte så mycket på backen men han va då aldrig kall på nått sätt. På vårvintern hade jag understället och skaloverallen och de funkade mycket bra. Ida

2008-09-11 @ 20:12:58
Anna

ida:okej. men då kanske jag satsar på det! känns som att man borde kunna lite på POP:s kläder. . .

2008-09-11 @ 21:29:10
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar