Regn och trist

emina vaknade kvart i sex imorse. behöver jag säga att jag inte kände mig så pigg?
har sprungit upp till henne en massa gånger inatt också så natten har inte vartit toppen.
vaknade inatt (tog över emina till sängen) och hade ett huvud kloss mot min rygg och jag låg nästan utanför sängen. blev lite irriterad då jag trodde det var martin men insåg ganska snart att det var lilla emina som mojsat in sig bakom mamma. då kan man inte vaa irriterad längre!
kanske är det för att hon snart kommer börja gå som hon tjorvar mer än vanligt. de sa tidigare på bvc att barn tydligen kan börja sova dåligt när de ska till att börja gå.

igår hängde jag och emina med rebecca och william hela dagen. supermysigt!
de kom hit kring lunch då vi tog en prommis i solen. kidsen somnade och sov ett bra tag bredvid varandra i solen. sen bar det av till stan.
shoppade lite grann. blev i princip gratis med alla presentkort och rabattcheckar jag hade. love it!

 - lång stickad tröja från hm (ska dock byta den imorgon till en större storlek då jag vill ha den oversize)
 - bruna ribbstickade strumpbyxor från hm
 - grå luvtröja till emina från hm

allt detta kostade 75 kr!! =)

hittade de berömda och omtalade jeansleggingsarna också. på bikbok! och jag måse bara säga att jag älskar de!! hur perfekt är det inte att kunna ha leggings på sig men det ser ut som jeans!! 149 kr!
de var riktigt tajta i benen så de var lite gormiga att ta på sig, men när de väl var på satt de som gjutna.

sen blev det ett par svarta strumbyxor från åhlens också. de skulle ha kostat 119 kr men med diverse chekar fick jag de för 45 kr! perfekt!

efter shoppingen blev det en fika på waynes och sen kom martin och hämtade oss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar